Garnfrossa ifrån garnboden.


På kort tid har jag nu gjort två relativt stora turer till min lokala garnbod som endast har öppet fredagar kl 13-19 och lördagar 11-15, så det gäller att pricka in rätt samt planera vad som skapas ska. Det finns så mycket fint garn och man inspireras till max, men man kan inte köpa allt, dock fick en hel del följa med mig hem.
 Tilläggas bör så var inte allt åt mig utan en del, sisådär 22 st nystan, var åt min bonusmamma som följde med som sällskap via telefonen då hon bor på andra sidan stan, men nu får vi en anledning att ses inom kort.

 
En av mina favoriter, Drops Nepal 65% ull 35% alpacka.
 
En färgglad hög med nystan, M&K Carolina 100% akryl.
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer:

1 Livsturisten:

WoW!!! :D
Härligt!
Ja, nu får vi ses riktigt snart! <3

Kommentera här: